FAQ NL
1. Giftcard
Cadeaubedrag door jou zelf te bepalen (van €5,- tot maximaal €150,-).
- Cadeaubedrag is maar liefst 4 jaar geldig.
- Koop je e-giftcard direct via de webshop. De e-giftcard ontvang je vervolgens per e-mail.
- Inwisselbaar bij Pathé en Pathé Thuis. Ook te gebruiken voor drinks & bites bij Pathé.
- Een Pathé Giftcard kopen, die je per post ontvangt en eventueel in combinatie met een kaartje, andere cadeaus of gepersonaliseerde verpakking kun je hier vinden.
1.2 Hoe kan ik een Pathé Giftcard online gebruiken?
Je kunt de Pathé Giftcard gebruiken in de bioscoop, maar ook via de website en Pathé App.
1. Vul de Pathé giftcard via de website en Pathé App in bij de betaalstap.
2. Klik op 'Naar betalen' en vervolgens op 'Toon meer betaalmogelijkheden'
3. Selecteer de Pathé giftcard.
4. Klik op 'Afrekenen'.
5. Vul het kaartnummer van de Pathé giftcard in samen met de pincode.
6. Klik op 'Inwisselen'.
1.3 Hoe zet ik de Pathé Giftcard in Mijn Pathé account?
De Pathé giftcard kan je alleen via de website van Pathé in je account zetten, niet via de app.
1. Log in met je Club Pathé account op de website van Pathé.
2. Klik op 'Vouchers'.
3. Vul de barcode van de Pathé giftcard in bij 'Vouchercode'.
4. Er verschijnt een extra invulveld, vul daar de pincode van de giftcard in.
5. Klik op 'Toevoegen'.
6. De Pathé giftcard is nu toegevoegd! Je kan de Pathé giftcard nu in je Club Pathé account terug vinden via de website en app.
1.4 Hoe gebruik ik een Pathé Giftcard?
De Pathé Giftcard kun je gebruiken voor tickets, drinks en bites aan de kassa of voor Pathé Thuis.
Je kunt de Pathé Giftcard gebruiken in de bioscoop, maar ook via de website en Pathé App.
1. Vul de Pathé giftcard via de website en Pathé App in bij de betaalstap.
2. Klik op 'Naar betalen' en vervolgens op 'Toon meer betaalmogelijkheden'
3. Selecteer de Pathé giftcard.
4. Klik op 'Afrekenen'.
5. Vul het kaartnummer van de Pathé giftcard in samen met de pincode.
6. Klik op 'Inwisselen'.
Is het saldo niet toereikend dan kun je de betaling met één van de andere betaalmogelijkheden verder afmaken. Blijft er nog tegoed over dan kun je dit bij een volgende bestelling gebruiken. Bekijk direct het huidige saldo.
1.5 Hoe kan ik mijn saldo op mijn Pathé Giftcard checken?
Bekijk direct het huidige saldo door je kaartnummer en pincode in te vullen
1.6 Ik wil Pathé Giftcard zakelijk, op factuur bestellen, kan dit?
Ben je een bedrijf en wil je graag op factuur bestellen? Dat kan via zakelijkeattenties.nl
1.7 Mijn Pathé Giftcard werkt niet. Wat nu?
Krijg je een foutmelding bij het gebruiken van de Pathé Giftcard? Check dan eerst of de kaart geldig is en welk bedrag erop staat. Dat kan hier.
Indien de kaart niet geactiveerd is, neem contact op met de klantenservice.
Is je Pathé Giftcard geldig en staat er een tegoed op, check dan eenmaal of je de juiste stappen volgt. Zie hier. Mocht dit niet werken, we helpen je graag verder via onze klantenservice.
1.8 Hoe lang is de giftcard geldig?
De geldigheidsduur van de Pathé Giftcard is 4 jaar. De geldigheid gaat in zodra de giftcard geleverd wordt.
1.9 Ik wil graag een digitale giftcard sturen naar iemand, kan dit rechtstreeks?
Wil je de digitale giftcard naar iemand anders versturen? Dan moet je deze zelf mailen naar de ontvanger.
1.10 De giftcard is nooit aangekomen en nu?
We sturen je altijd een Track & Trace om jouw giftcard (pakket) te kunnen volgen. Het kan zijn dat de levering iets langer duurt dan dat je normaal gewend bent. Geeft de Track & Trace aan dat jouw bestelde giftcard (pakket) geleverd is, maar heb je deze nog niet ontvangen? Check dan eerst bij de buren.
Heb je gekozen voor ‘verzekerd verzenden’? Dan zullen wij, mocht de giftcard niet gebruikt zijn, deze blokkeren en jou een nieuwe sturen.
1.11 Wanneer ontvang ik mijn digitale giftcard?
De digitale giftcard kun je binnen 1 uur in je mailbox verwachten. Vergeet ook niet in de spam box te kijken!
2. Bestellen
2.1 Wenskaart of een andere extra toevoegen?
Wil je een wenskaart, een zakje popcorn of iets anders extra toevoegen aan jouw bestelling? Dat kan wanneer je “Bestel & kies extra’s” kiest bij een fysieke Pathé Giftcard
2.2 Ik wil een grote aantallen bestellen, hoe moet dat?
Neem contact met ons door ons maatwerk formulier in te vullen door hier te klikken. Of ga naar zakelijkeattenties.nl
2.3 Hoe kan ik een wijziging aanbrengen in mijn (afgeronde) order, of deze annuleren?
Alle wijzigingen kunnen worden doorgegeven via onze klantenservice. Houdt gelijk ook je ordernummer bij de hand. Het gaat dan bijvoorbeeld om een wijziging van het afleveradres, de afleverdatum of het aantal bestelde artikelen. We zullen hun best doen om waar mogelijk de gewenste wijziging door te voeren.
2.4 Hoe weet ik dat mijn order door Pimm® is ontvangen?
Een order is pas definitief wanneer je onze (automatische) orderbevestiging in je inbox hebt ontvangen. Zodra je een orderbevestiging hebt ontvangen kun je er zeker van zijn dat de order door Pimm® in behandeling is genomen.
2.5 Ik wil graag het pakketje fysiek geven, zonder de verzendverpakking, kan dit?
We gebruiken de geschenkverpakking in de productafbeelding als feestelijke verzenddoos. Wil jij het pakket fysiek geven zoals afgebeeld? Kies dan na het gekozen pakket in de 'kies extra's' stap voor' Zelf uitreiken als cadeau'. Wij versturen het pakket dan met een extra omdoos/verpakking, zodat je het cadeau in de orginele, feestelijke verpakking kunt overhandigen, zonder verzendetiket. Alleen bij de ballonpakketten is een extra omdoos niet mogelijk, deze worden altijd verstuurd in de afgebeelde verpakking.
Na een tijdje nog niks gehad? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij checken het voor je!
3. Betalen
3.1 Hoe kan ik betalen?
Je kunt via iDeal betalen.
3.2 Hoe kan ik op rekening bestellen?
Dit kan als je jouw bestelling doet via Zakelijkeattenties.nl. Nadat je een account hebt aangemaakt krijg je de mogelijkheid, na goedkeuring, om op rekening te bestellen.
4. Verzenden
4.1 Verzenden jullie ook naar postbusadressen?
Nee. Levering op postbusadressen is helaas niet mogelijk.
4.2 Kan ik een bestelling plaatsen voor meerdere afleveradressen?
Ja, het is mogelijk om via de webshop een order/product naar meerdere adressen te laten versturen. Wanneer je één Pathé giftcard in je winkelmand plaatst en dit naar meerdere adressen verstuurt, dan wordt er per adres één Pathé giftcard bezorgd.
4.3 Wat is de levertijd van mijn order?
Over het algemeen geldt in de webshop: op werkdagen vóór 15.00 uur besteld? Zelfde dag verzonden. Je kunt jouw pakketje volgen via de Track & Trace dat in een apart mailtje gestuurd wordt.
4.4 Wat als de ontvanger niet thuis is?
Indien de ontvanger niet thuis is bij aflevering, zijn er een aantal mogelijkheden:
- Levering bij de buren (de ontvanger ontvangt een briefje in de bus).
- De koerier neemt de bestelling terug mee en probeert op een later moment een nieuwe bezorgpoging.
- De koerier geeft het pakket af bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. De ontvanger kan het pakket daar ophalen.
4.5 Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Helaas verzenden wij niet naar het buitenland. Het is dan ook alleen mogelijk om een Nederlands adres op te geven bij het opgeven van jouw ordergegevens.
5. Algemeen
5.1 Hoe dien ik een klacht in?
We vinden het ontzettend vervelend dat er iets is misgegaan met je bestelling. Sorry, sorry, duizendmaal sorry. We lossen dit graag met je op. Dit lukt het snelst wanneer je contact met ons opneemt via ons telefoonnummer of mail.
5.2 Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
Pimm Solutions B.V.
Rivium Oostlaan 11
2909 LL Capelle aan den IJssel
Telefoon: 010 - 310 11 93
www.pimmsolutions.nl
klantenservice@pathegiftcard.nl
KVK: 54778794
RABO: 320396118
IBAN: NL69RABO0320396118
BTW: NL851436924801
5.4 Geen antwoord op je vraag?
Neem dan snel contact op met de klantenservice